El mes de juny ha marcat un nou rècord d'audiència de l'edició valenciana d'eldiario.es. Prop d'un milió i mig de lectors únics (1,2 milions en la versió en castellà i 294.000 en la versió en valencià) van visitar la web d'eldiariocv.es, segons les dades de Comscore, la mesura de referència dels diaris digitals, en un mes en què l'audiència general d'eldiario.es va arribar als 9,6 milions d'usuaris únics.
Les xifres de l'edició valenciana d'eldiario.es dupliquen les de la versió digital del periòdic Mediterráneo, de Castelló, que va tenir 717.000 usuaris únics al juny, i pràcticament tripliquen a les del digital Valencia Plaza, que va registrar 577.000 visitants únics. La versió digital de Las Provincias, amb 3,1 milions de lectors únics, Levante-EMV, amb 2,9 milions, i Información, amb 2,5 milions, encapçalen l'audiència de mitjans valencians de juny.
Aquest rècord d'audiència supera els 827.000 lectors únics que l'edició valenciana d'eldiario.es va aconseguir a l'octubre del 2017, fins ara la màxima aconseguida, i consolida un creixement que també implica la versió en valencià, una de les apostes d'eldiario.es, amb prop de 300.000 lectors només en el mes juny.
En termes d'audiència acumulada, segons Comscore, l'edició d'eldiario.es a la Comunitat Valenciana supera els 4 milions d'usuaris únics en els sis primers mesos del 2018 (en tot el 2017 va tenir una audiència acumulada de 4,6 milions). La mitjana mensual a meitat d'any supera els 679.300 usuaris únics davant dels 387.000 lectors de mitjana mensual de l'any anterior.