À Punt registra el seu récord mensual amb un 2,5% de quota de pantalla i un creiximent del 67% sobre febrer

elDiariocv

València —

0

À Punt ha tancat el mes de març amb un 2,5% de quota de pantalla, fet que suposa el seu rècord històric. A més, es tracta del segon mes consecutiu en què la televisió pública valenciana aconsegueix rècord de quota. À Punt registra el creixement intermensual més gran de les televisions autonòmiques, amb un 67% respecte al mes de febrer.

Les franges de sobretaula (4,3% de quota) i de vesprada (2,5%) varen ser les més seguides en el mes de març i registren un fort creixement que supera el 90% respecte a febrer. À Punt també experimenta un creixement de mig punt en la franja més important del dia, el prime time.

Els programes que lideren aquesta tendència són els informatius i les sèries. En el cas dels informatius, continuen consolidant-se com uns dels espais més vistos de la televisió tant NTC Migdia com NTC Nit. I les sèries, igualment, ocupen les primeres places dels espais més vistos. L’estrena de La forastera, es va colar com l’espai de més seguiment, amb un 3,7% de quota. Per la seua part, L’Alqueria Blanca disposa d’una quota del 5,3%.

Març va ser un mes marcat també per la celebració de les Falles i de les festes de la Magdalena, de les quals À Punt ha fet un ampli seguiment. En aquest sentit, La nit de la Cremà va ser l’espai més vist de març amb un 10,3% de quota. La mascletà de l’1 de març va sumar una audiència del 6,3% i L’Ofrena un 3,6%. En el cas de les festes de la Magdalena, la mascletà del dissabte 30 de març va tindre una quota del 6,6% i aquell mateix dia el partit entre el Castelló i l’Hèrcules es va situar en el 2,4%. El Magdalena Vítol va situar-se en un 3% de quota.