Prohens, sobre aplicar la pujada de l'ecotaxa aquest estiu: “Els temps són molt ajustats”

LLEGIR EN CASTELLÀ
La presidenta del Govern, Marga Prohens, ha assenyalat que “caldrà veure els temps” ja que “són molt ajustats” per aplicar la pujada de l'Impost de Turisme Sostenible (ITS) aquest estiu.
Prohens ha dit que el Govern va anunciar una proposta “molt clara” per pujar l'ITS en temporada alta, ja que “cal parlar de límits”, segons ha dit aquest divendres en una entrevista a esRadio.
La manera de fer-ho, ha remarcat, és a través de la Mesa per al Pacte per la sostenibilitat, que presentarà el diagnòstic al febrer i, després, començarà la fase de propostes. És en aquest escenari on l'Executiu plantejarà la seva proposta perquè “pugui ser matisada, debatuda i, en qualsevol cas, aprovada”.
“Evidentment, si comencem al març la fase de propostes, caldrà veure el nivell de consens i el nivell de rapidesa d'aquesta segona fase que ara mateix no puc avançar”, ha afirmat la líder de l'Executiu.
0