La portada de mañana
Acceder
Peinado multiplica los frentes del ‘caso Begoña’ sin lograr avances significativos
El miedo “sobrenatural” a que el cáncer vuelva: “Sientes que no consigues atraparlo”
OPINIÓN | 'En el límite', por Antón Losada

Carlos Fabra va repartir 29 milions en publicitat des de l'aeroport de Castelló sense estar inaugurat

Dos milions i mig per al Club Esportiu Castelló i més de 18 per al Vila-real Club de Futbol. Són alguns dels exemples dels patrocinis que Aerocas, l'empresa pública gestora de l'Aeroport de Castelló, va repartir entre els anys 2004 i 2011. En total, l'entitat va gastar en patrocinis 29,5 milions d'euros durant aquell periode, en el qual Carlos Fabra en va ser el president, al temps que també dirigia la Diputació i el PP provincial.

Van ser uns anys en què l'aeroport féu eixa inversió en publicitat malgrat que no havia estat inaugurat, ja que l'acte se celebrà el 2011. L'entrada en funcionament encara es va retardar fins a setembre d'aquest any.

Un altre dels beneficiaris dels patrocinis d' Aercocas va ser l'empresa Match Golf Consulting per al torneig Golf 4 Tours en les seues edicions de 2004 a 2010. Segons va denunciar Esquerra Unida, aquest esdeveniment se celebrava en el Club Campo del Mediterráneo a Borriol, el president del qual era també el mateix Carlos Fabra.