Cullera s’ompli de campistes esperant el Medusa Sunbeach
El Medusa Sunbeach Festival de Cullera (València) ha començat aquest dilluns amb l’obertura de la zona d’acampada i milers de joves han començat a entrar al recinte, alguns dels quals ja feien guàrdia“ des de la nit del diumenge als voltants per agafar ”un bon lloc“.
Segons ha explicat l’Ajuntament en un comunicat, a partir de les 11.00 hores s’han obert les portes de la zona d’acampada i milers de joves hi han accedit “de manera ordenada” després de passar un estricte control de seguretat. L’alcalde de la localitat, Jordi Mayor, juntament amb responsables de l’organització i de les Forces i Cossos de Seguretat, ha supervisat en primera persones el procés.
“A pesar del volum de gent, l’arribada va sent escalonada i tot transcorre dins de la normalitat més absoluta”, ha destacat Mayor.
No obstant això, el primer edil recorda que el volum més important de gent s’espera a partir del divendres, quan començaran els concerts. Per això ha demanat als assistents al festival que no deixen per a l’últim moment l’arribada i ha recomanat que facen ús del transport públic, especialment el tren.
Desplegament de la Policia Local
Efectius de la Policia Local, la Guàrdia Civil, la Policia Autonòmica i la Gendarmeria Francesa s’han desplegat ja a Cullera en el marc del dispositiu de seguretat que aquests dies s’ha activat a la capital turística de la Ribera per a garantir la seguretat al municipi.
La zona d’acampada del Medusa s’allargarà enguany durant tota una setmana i té una cabuda, si fa no fa, de 10.000 persones, “però són també molts els que han optat per un altre tipus d’allotjament”, com ara hotels, apartaments o hostals. El sector turístic “es beneficia també per l’afluència de 120.000 assistents a l’esdeveniment musical que més creix d’Espanya”, segons han afirmat des de la Regidoria de Turisme.
“Amb el Medusa Sunbeach Festival 2016, Cullera torna a situar-se en el mapa dels macroesdeveniments musicals més importants del panorama nacional i europeu, fet suposa una autèntica consagració promocional per a la marca Cullera Turisme. L’impacte econòmic al municipi es calcula en 10 milions d’euros”, han explicat des de l’executiu local.
Sobre este blog