El Medusa aspira a superar els 160.000 assistents en la seua quarta edició
Del 9 al 15 d'agost torna a la localitat valenciana de Cullera el Medusa Sunbeach Festival, l'esdeveniment musical que reuneix als millors artistes del panorama electrònic.
Una de les principals novetats de la seua quarta edició és la incorporació de dos nous escenaris que combinen alta tecnologia, Resonance i Shark Attack. Un gran nombre d'artistes internacionals componen el cartell de l'esdeveniment musical, entre els quals destaquen Alesso, Richie Hawtin, Steve Aoki, SvenVäth, Dimitri Vegas, Hardwell, Juicy M i Paul Kalkbrenner.
El festival aspira enguany a convertir-se en un referent entre els esdeveniments multitudinaris. Segons les dades de l'organització, al voltant de 160.000 persones assistiran a aquesta quarta edició, deu vegades més dels que van assistir a la primera en 2014.
La temàtica de Medusa enguany serà ‘Jungle Carnival’, una fantasia completament diferent de la de l'any passat que proporcionarà al públic una experiència nova i inèdita. L'eix sobre el qual girarà tota la decoració serà la selva i la naturalesa salvatge, i crearà un univers visual i de sensacions que embolicaran a la gent i la transportaran a un món d'imaginació bestial. Els dies de festival principal seran el 10, 11 i 12 d'agost, de dijous a dissabte, i la música sonarà de 18:00 a 7:00 hores.
Sistema de pagament per polsera
El festival aplicarà per primera vegada el sistema de pagament per polsera 'cashless payment' de Idasfest. Es tracta de la primera vegada que s'emprarà aquesta tecnologia en un certamen musical espanyol de gran afluència, segons ha informat la companyia en un comunicat.
La incorporació d'aquest mètode de pagament per contacte permet als assistents una major comoditat i planificació de la despesa, així com menor risc de robatoris i evitar cues per a canviar diners en efectiu.
A més del pagament, la polsera permetrà els accessos al recinte i el control de l'aforament, en compliment de la legislació. La recarrega de la polsera es podrà realitzar de diverses formes: en els punts de recarrega en el recinte, les aplicacions mòbils de recarrega per a dispositius iOS i Android i la possibilitat de realitzar la recarrega en la web del festival durant els dies previs, amb descomptes i promocions.
Una vegada carregada, els usuaris han d'acostar la polsera intel·ligent al terminal que indiquen els empleats en el moment de la compra.
Sobre este blog